Buła z serami i kaparami

 

Dziś też nie było jajecznicy, tylko mała próba w kierunku zdrowego żywienia 😉 Akcent owocowy jest  widoczny. Nie wiem jak będzie reszta dnia wyglądać,  jednak  jedno wiem – to będzie ciężki i pracowity dzień. Dziś już nie będę kucharzyć, nacieszę kubki smakowe tym co udało mi się  wczoraj zrobić, ewentualnie odwiedzę chińczyka 🙂

Taka Zapiekana w piekarniku Buła:

wsad: gorgonzola, feta, kapary, pomidor, kurczak (mięso z pieczonej nóżki)  i to wszystko 🙂 –> smaczna była ta buła ale ewidentnie czegoś jej brakowało, a tak mi spieszno było – że szybko zjadłam. Jak już jej nie było stwierdziłam, że mogłam dodać ziół…

2 Comments Add yours

  1. whiness pisze:

    Apetycznie się to prezentuje 🙂 Szczególnie buła – sery i kurczak musiały się świetnie komponować. Z ziołami na pewno byłaby jeszcze lepsza.

    1. moimsmakiem pisze:

      Dokładnie, ale teraz jest wskazówka na przyszłość, może jeszcze jakiś sosik? hm…. do przemyślenia 😉

Skomentuj

