BLT – flatbreads restaurant

www.blt.wroclaw.pl

ul. Ruska 58/59
50-070 Wrocław

Habmurgerowo.

Zdjęcie może nie jest bardzo atrakcyjne i absolutnie nie przedstawia tego co czułam podczas jedzenia.
Nie tylko ja ale Dżumaxom też smakowało.

BLT – z zewnątrz tak spojrzałam i pomyślałam, że to jakiś lanczowy bar, gdzie można zjeść tylko bajgla i zapić herbatą.
Zaskoczyło mnie menu i cena.

Za zestaw z colą 0,5 zupą i frytkami zapłaciłam około 20 zł. Najadłam się tak, że rano jeszcze nie miałam siły aby coś zjeść. Piwo też tam można zakupić – klimat w środku też nie do pogardzenia 🙂 A hamburger smakowo bez porównania do innych, które jadłam (o Macu, Burger Kingu – nawet nie wspominam).

Jedyną wadą ale też bez przesady była nieogarnięta Pani, która podała nam hamburgery i nie wiedziała, który jest który, więc otwieraliśmy i szukaliśmy różnic – w efekcie i tak zjadłam nie swojego – jednak był równie smaczny 🙂

20121120-225635.jpg

Kanapka z kurczakiem była bardzo smaczna – czuć było, że produkty są świeże. Jednak połączenie spaghetti z filetem z kurczaka okazało sie niezbyt dobrym pomysłem. Osobno pewnie te dania smakowalyby o niebo lepiej 🙂

Skomentuj

