Bar Mleczny – Wiking

Bar Mleczny – Wiking
ul. Piłsudskiego 14/16
50-033 Wrocław

Bar mleczny zazwyczaj kojarzy się z tanim jedzeniem. Dziś stwierdziłam, że znam fajne miejsce gdzie zawsze jadłam smaczne – tanie pierogi. A co mi tam, stwierdziłam, że pójdę i skosztuje co dziś dobrego tam oferują.

Ja: Dzień Dobry, co dziś smacznego Pani Poleca?
Babka: A wszystko!, został jeszcze gulasz, zrazy z sosem grzybowym z ziemniaczkami.
Ja: To dwa razy zrazy, raz z kopytkami, raz z ziemniakami i obowiązkowo ORANŻADA 🙂

Po 3 minutach, Pani woła, „ZRAZYYYYYYY”. Odbieram, zasiadam i zajadam. Obok biega inna Pani z mopem i pociąga nosem. W między czasie przychodzą stali klienci: „Pani Krysiu, jaką zupkę dziś mamy?”…
Wrażenia? Bardzo dobre, mogąc napić się Oranżady, zajadając zraza zrobinego przez Krychę 🙂 Jednak cena jak na bar mleczny mnie zaskoczyła.
15 zł za jedno danie i to z niezbyt pokaźną porcję. Jednak smak jest „Jak u mamy” i ta ORANŻADA – eh… 🙂

POLECAM!

Skomentuj

