Kulki chałwowe w kilka minut

Nie wiem jak nazwać ten wytwór.

Kupiłam składniki z myślą o zrobieniu ciasteczek – jednak w domu okazało się, że moja głowa – smak – podpowiadają mi coś innego. Nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy. Totatlna improwizacja. Przepis miałam wrzucić już wczoraj, jednak wolałam poczekać aż moja grupa na studiach spróbuje a potem stwierdzę – czy dobrze się czuli 😉 i czy smakowało.

SMAKOWAŁO!  Więc piszę cóż tam było…a i zapomniałam powiedzieć wczoraj, że w środku był jeszcze miód 😉

Co potrzebujemy?

garść orzechów
garść słonecznika
chałwa
duża łyżka Mascarpone
(wiórki do obtoczenia i czekolada do dekoracji)
łyżeczka miodu

Do blendera wrzuciłam orzechy, słonecznik, chałwę i miód – całość zmiksowałam. Przełożyłam do miski i wymieszałam z mascarpone. Odstawiłam na 20 min do lodówki aby masa bardziej stężała. Potem – nic innego jak TOCZENIE KULEK 🙂 efekt jak na zdjęciu.

4 Comments Add yours

  1. alicja pisze:

    Chałwowe powiadasz?? jestem na tak :))))))

    1. moimsmakiem pisze:

      Dokładnie 😉 To była totalna improwizacja 🙂 za dużo dałam mascarpone 🙂 ale w smaku były pyszne 🙂

      1. Alicja pisze:

        mascarpone nigdy za wiele, mi się zdarza nawet go łyżeczką podjadać ;p a że moje biodra wtedy żyją własnym życiem, to już zupełnie inna sprawa ;p:)

  2. moimsmakiem pisze:

    oj tak tak, w boki to wszystko co smaczne idzie ;((((

Skomentuj

