Blog uruchomiony – projekt zaliczony :)

Wczorajsza połowinkowa prezentacja prac poszła bardzo pomyślnie. I bardzo się cieszę, że udało się przycisnąć temat, a dokładniej termin oddania projektu.

Celem było użycie narzędzia do zarządzania projektem Exepron – z którym walczyliśmy i nasze wykresy postępu prac nie powalały, często Facebook okazywał się lepszym narzędziem do zarządzania ale bardziej komunikacją niż samym projektem. Jednak udało nam się doprowadzić projekt do końca zgodnie z założeniami.

Mam wspaniałą grupę, która pomogła mi przy przygotowaniu materiałów do bloga, źródeł informacji o innych blogach itp.Każdy miał wielki wkład aby temat ruszuł.

Również inni bardzo ale to bardzo mi pomogli i mnie wspierali w rozwijaniu tego co jest dla mnie bardzo ważne.

Dawid W. przygotował mi logo – bez większego mojego marudzenia – udało się – logo zostało przygotowane i  w zasadzie każdemu przypadło do gustu. Michał C. pomógł mi w zrozumieniu niektórych tajników WordPressa, a Maciek M. zadeklarował się – że może zrobić mi ciekawe zdjęcia do bloga – REWELACJA.  A osobom, które miały uwagi do samego logo, struktury bloga dziękuję – ponieważ każde zdanie bardzo się dla mnie liczy.

Wczorajsza prezentacja bloga nie obyła się bez degustacji ciasteczek i kulek z chałwy. Smakowało 🙂

Finał prezentacji? Najwięcej punktów + dodatkowe punkty najlepszy projekt, dodatkowo „kawa” dla mojej grupy od prowadzących zajęcia:)
Udało się – grupa DRINK TEAM  – wygrała 🙂

Finalne zaliczenie projektów już w styczniu. Mam cichą nadzieję, że uda nam się rozszerzyć zakres tego projektu o dodatkowe działania i będziemy mogli skupić się na tym temacie ponieważ bardzo wczułam się w ten temat. Projekt, który zaczęliśmy prowadzić dotyczył firmy, w której pracowałam – a teraz byłoby ciężko prowadzić coś czego nie będzie można wdrożyć – zgodnie z zamiarami sprzed kilku miesięcy 😦

Teraz nic innego mi nie pozostaje tylko rozwijać BLOGA, chętnie przyjmę każdą radę, sugestię i uwagę. Mam jeszcze kilka pomysłów – jednak nie wszystko naraz 😉

 

RAZ JESZCZE DZIĘKUJĘ ZA POMOC I WSPARCIE W DZIAŁANIACH PRZY URUCHOMIENIU BLOGA :)!!!!

3 Comments Add yours

  1. weronika pisze:

    blog – perełka! jedzenie – palce lizać a blogerka – mistrzostwo świata!!! Próbujcie, testujcie, gotujcie! jadłam i potwierdzam – NAPRAWDĘ WARTO!

  2. Asia pisze:

    Wielkie Gratulacje i powodzenia w rozwijaniu bloga 🙂 będę korzystać 🙂

Skomentuj

