Pierogarnia „Stary Młyn”

Pierogarnia „Stary Młyn”
Rynek 26 50-101 Wrocław
(obok Poczty Głównej)

www.pierogarnie.com  (Informacji o Wrocławskim młynie jeszcze nie ma na stronie)

Ja: To chodź gdzieś, gdzie jeszcze nie byłyśmy…
Natalia: O pierogarnia!
Ja: Dawaj idziemy tam, choć słyszałam, że jest drogo. A co tam, idziemy.

Wybieramy z menu pierogi – 3 sztuki 18 zł. (chciałam wziąć pięć jednak Kelner powiedział, że bankowo się najem – pomyślałam – co za gość! nie chce zarobić to jego strata) Duży pieróg 21 zł. Ale co tam, stwierdziłyśmy, że trzeba spróbować. Miły Pan przyniósł nam przystawkę – chleb ze smalcem i ogórki. Jedynym rozczarowaniem były trzy kawałki chleba – jednak się podzieliłyśmy.

wersja I.
Pierogi z wędzonym serem zapiekane w piecu podane z żurawiną. Smaczne, jednak troche mdłe. Brakowało piwa, w lokalu można kupić tylko bezalkoholowe.
Pierogi ładnie podane i całkiem smaczne….

wersja II
Czeburek kresowy – olbrzymi pieróg smażony z nadzieniem kurczakowym. Suche i mdłe nadzienie jednak sos grzybowy nadrabiał.

Porcje bardzo syte mimo mowy o ilości 3 sztuk na talerzu. Na przeciwko dwie babeczki zamówiły po 5 pierogów – nie były w stanie tego zjeść połowę wzięły na wynos.

Estetyka: 10/10
Obsługa: 10/10 (bardzo miły kelner)
Smak: 7/10 (lekko mdły smak)
Cena 9/10
POLECAM:)

10 Comments Add yours

  1. W moim dzisiejszym poście kilka słów o Tobie 🙂 http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2012/11/wyroznienia.html Zapraszam! 🙂

  2. Osia pisze:

    Ja miałam okazję gościć w tym lokallu w Toruniu i naprawdę mi żarcie smakowało. Oczywiście wzięłam dużą porcję i nie mogłam zjeść więcej niż trzech:P Nigdy w życiu nie najadłam się trzema pierogami;).

  3. moimsmakiem pisze:

    A ja chciałam wziąć dużą porcję to kelner mi odradził 🙂 Bankowo bym tego nie zjadła – z trzema już było ciężko 😉

  4. Byłam u nich w Toruniu 3 razy i o 3 za duzo. Za każdym razem czekałam na zamówienie ponad pół godziny. Fatalna obsługa w obu toruńskich punktach

    1. moimsmakiem pisze:

      A we Wrocławiu na obsługę absolutnie nie mogę narzekać. Kelner był bardzo miły i nie wciskał nic na siłę. Sam doradził że się najem trzema pierogami. Przychodził i pytał jak smakuje – a knajpka była pełna 🙂

      1. wszystko zależy od ludzi oraz organizacji pracy w kuchni i najwidoczniej w Toruniu kiepsko z tym:)

  5. moimsmakiem pisze:

    Dokładnie! jak idą pod jedną Marką to raczej powinni się trzymać pewnych standardów. Są knajpy, które mają określone zasady i to się sprawdza, a tutaj? hm… „do poprawki” 🙂

  6. Kamilalalala pisze:

    Zwariowałam, jak je zjadłam w Toruniu (z soczewicą). Szkoda, że w 3mieście jeszcze
    nie można połasić się na te cuda. Próbowałam przyrządzić w domu ale jak zwykle ostatnio wyszły o smaku pizzy. Ten ich sos grzybowy…Aj, mam smaka 🙂

  7. oszukany przez pierogarnie pisze:

    UWAGA NA TA FIRME !!!
    http://www.pierogarniastarymlyn.com

    1. moimsmakiem pisze:

      Mnie nie oszukali ale zawiedli jakością. 😦

Skomentuj

