Paprykowy kurczak z mascarpone

W lodówce czekał na mnie serek mascarpone i płat z kurczaka. Wracając z pracy zastanawiałam się cóż tu dziś upichcić, a zastosowanie mascarpone znałam tylko w tiramisu 🙂 Wiedziałam, że w sklepie znajdę natchnienie i tak też się stało.  Nie wiem jak ale moja ręka sama chwytała składniki 🙂 i ot cała filozofia. Obiad w 20 min (łącznie z nieszczęsnym makaronem chińskim).

Co potrzebujemy?

1 pojedyncza pierś z kurczaka
1 średnia papryka
1 średnia cebula
Pasta paprykowa AIWAR (2 czubate łyżki)

120 g serka mascarpone
sól

Na patelnie (rozgrzałam wcześniej łyżkę margaryny – nie miałam oleju) wrzuciłam pokrojoną cebulę w pazurki, po kilku minutach wrzuciłam pokrojoną w paski paprykę. Całość posoliłam i poddusiłam.
Następnie wrzuciłam pokojone w kawałki mięso, które wcześniej zamarynowałam w paście paprykowej AIWAR. Całość poddusiłam  dodałam serek mascarpone i gotowe.
Obiad bardzo szybki i smaczny, jednak makaron (chiński) był tragiczny. Nie miałam już czasu aby zrobić swój, bo to trochę dziwne aby o 19:00 jeść obiad.

One Comment Add yours

  1. Nemi pisze:

    Ciekawe połączenie, nie ma to jak improwizacja;]

Skomentuj

