Placuszki z sera i ziemniaków

W przepisie była porcja dla dwóch osób a ja musiałam wykarmić 5 osób.

Podam jednak mniejsze proporcje z modyfikacja składników :-)
25 dag gotowanych ziemniaków
25 dag białego sera
2 jajka
1/2 szklanki mąki
Margaryna do smażenia
przyprawy
Ser i ziemniaki przepuścić przez praskę lub unieść widelcem/tłuczkiem. Do miski wrzucamy ziemniaki ser i wybijamy jaja i dodajemy mąkę (ziemniaki powinny być wystudzone). Wszystkie składniki łączymy ze sobą. Ja doprawiłam czosnkiem, pietruszką,pieprzem solą, pieprzem. Smażyłam na margarynie. Jak tylko Placuszki się zarumienią można przerzucić na druga stronę.
Dip
1 mały jogurt grecki
1 mała czerwona papryka
1 plaster sera żółtego z dziurami
1 łyżeczka almette ziołowego
Szczypta soli
Objadłam się jak smok!!!
One Comment Add yours

  1. Ser i ziemniaki!! ❤ Muszę namówić Piotrka, żeby mi takie zrobił 😉

Skomentuj

