Chatka przy Jatkach – domowo

Chatka przy Jatkach
ul. Odrzańska 7
50-113 Wrocław

www.chatkaprzyjatkach.eu

Pusta lodówka. A obiad trzeba zjeść. Chwila zastanowienia czy coś w mieście jest dziś otwarte. Ryzyk fizyk.

Nie wiedziałam na co mam ochotę, chciałam pójść do jakieś knajpki, w której jeszcze nie byłam, jednak nie mogłam się zdecydować i wybrałam Chatkę przy Jatkach, w której nie raz jadłam pyszne kopytka z zasmażaną kapustą – że były pyszne mogę powiedzieć dosłownie w czasie przeszłym. Dziś to się zmieniło. Kapusta nie doprawiona – tak jakby na ogniu spędziła kilkanaście minut, a zawsze smak był porównywalny do prawdziwego bigosu. Ilość kopytek też się zmieniła – tylko cena wzrosła.  Zjeść – zjadłam.

Estetyka: 5/10 (włos w bardzo brudnej cukiernicy, brudny stół i serwety)

Obsługa: 10/10 (samoobsługa:))

Smak: 7/10

Cena 9/10 (12 zł za porcję <zdjęcie>)

2 Comments Add yours

  1. Chociaż talerz ładny 🙂

  2. moimsmakiem pisze:

    Zastawa bardzo ładna 🙂

Skomentuj

