Krem dyniowy z lekkim posmakiem papryki

Krem dyniowy z lekkim posmakiem papryki

Co tu dziś zjeść? 10 dzień diety, nie można oliwy, mięcha, nic nic nic….
A spróbuję zrobić coś z pięknej pomarańczowej dyni.

Pierwszy warzywniak: „nie nie nie, nie mamy już ani jednej dyni”
Drugi warzywniak: „została tylko jedna, ale za nią to trochę policzę Pani, i jest taka z której makaron się robi (WTF?)”
Trzeci warzywniak „jest dynia, taka  co na zupę najlepiej się nadaje” Ja: „Poproszę dwie”

W domu ciężko było się dobrać do tej dyni, skóra twarda, ręce zafarbowane, ale UF udało się.
Zdjęcie najlepiej to ilustruje 🙂

Co potrzebujemy?

około 80 dkg. dyni
1 mała marchewka
1 mała papryczka chilli (ta zielona poszarpana)

1/2 czerwonej papryki
2 papryczki węgierskie
2 łyżeczki posiekanego imbiru
1/4 jabłka
przyprawy: sól, pieprz, cząber

Na patelnie z odrobiną wody wrzuciłam pokrojoną w kostkę dynię i dodałam łyżeczkę imbiru. Jak się lekko poddusiła dodałam pokrojone kawałki papryki i startą marchewkę i jabłko.Jak całość  zblendowałam dodałam wody.  Całość lekko posoliłam, dodałam imbiru i cząbru.
Dużej filozofii w tej zupie nie ma – ale smak jest niesamowity.

Nidy jeszcze nie robiłam nic z dyni i ot tak – taka inspiracja dziś do mnie zawitała.

SMACZNEGO 🙂

2 Comments Add yours

  1. agabi pisze:

    rewelacyjnie podane.

  2. omlety pisze:

    smacznie wygląda chętnie bym zjadła coś takiego:)

Skomentuj

