Taki chłodny chłodnik

Co potrzebujemy?

Pęczek botwinki
szklanka jogurtu, maślanki, kefiru (uważam jednak, że najlepsza jest ze śmietanki)
4 małe ogórki gruntowe
pół pęczka koperku
pół pęczka szczypiorku
cytryna do smaku
sól/pieprz

Drobno pokrojone burami podusiłam z małą ilością wody. Odstawiłam na chwilę aby  buraki ostygły.
W między czasie starowałam ogórki, posiekałam koperek, szczypior i wymieszałam całość z jogurtem, maślanką i kefirem.

Następnie wszystko razem wymieszałam i do smaku dodałam wędzonego sera. Powiem tak: Robi robotę.
To było idealne na bardzo gorący dzień!!! Polecam!!!

Skomentuj

