Mielone z indyka z papryką i serem.

Wczoraj Ela zapytała: „Natalia jak zrobić Mielone z warzywami?”. Nie zastanawiać się zaczęłam improwizować. Ela powiedziała, że zrobi dziś kotlety, o których  powiedziałam. Mi samej na myśl o tych kotletach ślina ciekła.

Dawno nic nie gotowałam i stwierdziłam, że nadszedł najwyższy czas aby powrócić do garów.
Zrobiłam zakupy i z pełną siatką wróciłam do domu 🙂
Co potrzebujemy?
400 g mięsa mielonego z indyka
1 mała papryka
1 duża cebula
Koperek i pietruszka (do smaku)
6 plastrów sera żółtego (ja dałam Podlaski)
3 ząbki czosnku
Sól, ostra papryka, majeranek – do smaku
1 jajko
Bułka tarta – szklanka
Na patelni podsmażamy drobno pokrojoną cebulę z papryką. Do miski wrzucamy mięso Mielone i dodajemy posiekany czosnek, 4 łyżki bułki tartej. Podsmażoną cebulkę z papryką wrzucamy do mięsa. Dodajemy pietruszkę i Koperek, jajko oraz przyprawy. Wszystko razem mieszany.
Formujemy 2 małe kulki, rozpłaszczamy je i na jedną część kładziemy ser żółty przykrywany pozostałą częścią mięsa. Formujemy kulkę i obataczamy w bułce tartej. Smażymy na rozgrzanym oleju – na małym ogniu.
Kus Kus
Kaszę podałam z reszta papryki i cebulki- pychota! A sam kus kus doprawiłam solą i oregano.Pychota!

Wczoraj Ela zapytała: „Natalia jak zrobić Mielone z warzywami?”. Nie zastanawiać się zaczęłam improwizować. Ela powiedziała, że zrobi dziś kotlety, o których  powiedziałam. Mi samej na myśl o tych kotletach ślina ciekła.

 

One Comment Add yours

  1. Zawsze, jak patrzę na to zdjęcie, cieknie mi ślinka! Dzisiaj, gdy byłam na uczelni, Piotrek zrobił mielone na obiad 😉 Toteż jestem z niego bardzo dumna! Niemniej ten ser w środku na tym zdjęciu… ach! Uwielbiam ser!

Skomentuj

